.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به اظهار دو نماینده ؛
حداکثر حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟
شمال نیوز : وی افزود: اگر حقوق یک وزیر یا مدیرکل یا معاون وزیر را محاسبه کنیم، از هزینه اجاره دفتر، خودرو و سفر به پای حقوق وی نوشته نمی شود اما نمایندگان در تمام سفرهایشان ریالی به عنوان ماموریت دریافت نکرده و هزینه های سفر و دفتر استانی را باید پرداخت کنند.....

شمال نیوز : نائب رئیس مجلس گفت: حداکثر حقوق نمایندگان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

به گزارش شمال نیوز، نائب رئیس مجلس حداکثر حقوق نمایندگان را اعلام کرد.
 
محسن کوهکن در تذکر شفاهی گفت: از دوره اول برای نمایندگان مجلس حقوق و هزینه های نمایندگی تعیین شده است. نمایندگان در استان ها دفتر یا نماینده ندارند اما هزینه سفر و اجاره دفتر همیشه در ادوار مختلف بر دوش آنها بوده است.

وی افزود: اگر حقوق یک وزیر یا مدیرکل یا معاون وزیر را محاسبه کنیم، از هزینه اجاره دفتر، خودرو و سفر به پای حقوق وی نوشته نمی شود اما نمایندگان در تمام سفرهایشان ریالی به عنوان ماموریت دریافت نکرده و هزینه های سفر و دفتر استانی را باید پرداخت کنند.

کوهکن گفت: نمایندگان به حداقل ها ایفا می کنند، اگر به اشتباه هزینه های نمایندگی به عنوان حقوق نماینده اعلام شده، خطا است.

به گزارش مهر، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: پولی که به نمایندگان داده می شود، صرف مردم شده و حقوق نمایندگی به حساب نمی آید.

وی افزود: حداکثر حقوق نمایندگان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و همکار محترمی که این مطلب را درباره حقوق و هزینه های نمایندگی گفته، مقصودش این نبوده که حقوق نمایندگان بالا است.

بر اساس این گزارش، پیش از این محمود صادقی نماینده مردم تهران در سخنرانی به حقوق نمایندگان و هزینه های نمایندگی که به نمایندگان پرداخت می شود اشاره کرده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

binam 23 آذر 1395
باسلام چرافکرمیکنیدمردم نمی فهمن ماهی 5 میلیون میشودسالی 60 میلیون چهارسال میشود240 میلیون اونوقت موقع انتخابات چندمیلیاردهزینه میکنیدبرید مجلس برای حقوق ماهی 5 میلیون؟///؟// خیلی جالبه این همه خدمت جای سوال نیست جای تعجب متاسفم برای شماالبته درستم میگیداشتباه ازماست
معتمدی 24 آذر 1395
البته به غیر از این حقوق ماهی ده میلیون تومن هم به حسابشون میره برای به اصطلاح گردوندن اون مکانهاشون در شهر ها
میرزا 24 آذر 1395
دادش من مردم کج فهم نیستند .مثل اینکه مردم را گیر آوردید. بخدا دروغ مزایای دیگری دارند که قابل انتشار نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.